  • Data: 2011-02-14 13:27:00
    Temat: Re: Dawno nie bylo projektu do oceny wiec daję;)0
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam napisał:
    > Tona wegla w samym styczniu to bardzo duzo -

    Jasssny gwint... !!! :-P
    Napisałem przecież, że nie tona, tylko 750 kg i to węgla o kaloryczności
    24 MJ/kg.
    Przy sprawności kotła < 75% - bo był zasyfiony, po pierwszym gruntownym
    czyszczeniu to stwierdziłem - daje to z 1 kg < 4,8 kWh/kg.

    750 kg x 4,8 kWh = < 3600 kWh. Na powierzchnię ogrzewaną 180 m2, to < 20
    kWh/m2/m-c.

    Czy to tak baaardzo dużo biorąc jeszcze pod uwagę fakt, że tu i tam
    podwiewa, klimat nieco inny, niż u Twojego sąsiada... :-))).

    pozdr
    Robert G