    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Date: Fri, 28 Feb 2014 12:55:18 +0100

    W dniu 2014-02-28 11:08, masti pisze:

    > ale nadal nie wiem co miałeś namyśli pisząc "rządowe agancje"

    Tworzenie niepotrzebnych stanowisk i traktowanie pewnych instytucji jak
    zasilek przedemerytalny. Nie chodzi mi o nic konkretnego, tylko
    mozliwosci jakie maja rzadzacy i z ktorych jak slyszymy ciagle
    korzystaja nie za swoje pieniadze, a ktorych nie ma zwyczajny obywatel.
    Sposob zarzadzania panstwem i spolkami skarbu przez rozliczanie z
    nadania politycznego mimo, ze wyniki ekonomiczne wskazuja inaczej, co
    jak latwo sie domyslic obojetne dla gospodarki nie jest.

    Pozdro.. TK