  • Data: 2014-02-28 14:14:21
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:lepvn2$dku$...@n...news.atman.pl...

    > No właśnie może Ty mi statystycznie przypomnij ile rodzin płaci ten VAT,
    > a nie dostaje żadnej ulgi, ze względu na szczupłość dochodów.

    Rozmawiamy o przeciętnej rodzinie czy celowo manipulujemy o najbiedniejszej?
    Przeciętna rodzina z trójką dzieci o przeciętnych dochodach wykorzysta całą
    ulgę czyli ok. 3,5 tysiąca, a na dodatkowy VAT w ubrankach i podręcznikach
    wyda mniej.

    No i przy okazji przypominam o tym że od tego roku podręczniki ma kupować
    szkoła (w tym roku dla pierwszaków , przyszłym dla drugoklasistów, a później
    trzecioklasistów), więc tego zapłaconego VAT'u będzie z roku na rok coraz
    mniej.

    Mam trójkę dzieci (wcześniej planowanych) więc politykę prorodzinną
    poszczególnych rządów śledzę od początku transformacji. Możemy się spierać
    czy obecnie jest wystarczająco dobrze (IMO jeszcze nie), ale bezdyskusyjny
    pozostaje fakt że jest lepiej niż kiedykolwiek.

    Czego mi jeszcze w obecnym systemie brakuje, a co było za komuny choć w
    bardzo ograniczonym zakresie to dofinansowanie do wakacji dzieci. Niby w
    niektórych firmach są dofinansowania podobne do tzw. wczasów pod gruszą, ale
    nie obejmują one dzieci osób pracujących na własny rachunek czy rolników
    oraz sporej liczby osób pracujących w małych firmach gdzie nie ma funduszu
    socjalnego.

    > ROTFL, następny co się wypowiada na temat o którym nie ma pojęcia.
    > Tu masz link:
    > http://3plus.pl/artykuly/szczegoly/sid/2/id/1/aid/21
    0/strona/
    > Dalej twierdzisz że to promil???

    [ciach]

    > Przeliczysz mi to na liczbę gmin istniejących w Polsce??

    Bez przesady nie chodzi o liczbę gmin samą w sobie tylko o procent populacji
    zamieszkujący te gminy.

    > Jakie darmowe??
    > Zacznij od tego, że w Warszawie do niedawna rodzina
    > wielodzietna była definiowana jako 4+ dzieci.

    Masz rację, nie zauważyłem że chodzi o 4 dzieci. Przy 3 są ulgi, a nie
    darmowe bilety.

    Pozdrawiam
    Ergie