  • Data: 2014-02-28 13:02:36
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup

    > Są po prostu zajebiste. Szkoda tylko, że żeby z nich skorzystać, trzeba
    > najpierw mieć niezły dochód. Jak już tak kombinujemy z VAT'em, to
    > dlaczego rodzin wielodzietnych choć częściowo z niego nie zwolnić?
    > Przypomnij mi ile wynosi VAT choćby na ubrania dziecięce, że o szkolnych
    > podręcznikach nie wspomnę?

    Przypomnij mi ile statystyczna rodzina tego zwiększonego VAT'u płaci a ile
    dostaje ulgi?

    > W wielu? To jakiś promil w skali kraju.

    ROTFL, następny co się wypowiada na temat o którym nie ma pojęcia.

    Tu masz link:

    http://3plus.pl/artykuly/szczegoly/sid/2/id/1/aid/21
    0/strona/

    Dalej twierdzisz że to promil???

    A ta lista nie jest kompletna, brakuje choćby Poznania.
    Natomiast w Warszawie prace trwają od 2012 i nie wiem, czy już się
    skończyły. Na pewno już teraz dzieci z rodzin wielodzietnych maja darmowe
    bilety na komunikację miejską.

    Z dużych miast nie mam informacji jedynie co do Łodzi i Bydgoszczy.

    Masz rację "zdaje się" :-)

    Pozdrawiam
    Ergie