  • Data: 2014-03-02 22:07:01
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-02 21:19, masti pisze:

> [...]
    i-i-w-
    > polsce,149,250/
    >
    > jak odkryjemy takie jak oni zasoby ropy to też sobie pozwolimy

    ROTFL

    Jakie zasoby ropy?
    W Norwegii prąd produkuje się prawie tylko w elektrowniach wodnych.
    Myślę, że nawet jakby nie mieli ropy i gazu to prąd by kosztował tyle samo.
    Jak myślisz dlaczego w Polsce za średni zarobek robotnika kupi się tylko
    2 tony węgla?
    Bo my w Polsce "leżymy" na węglu. Moglibyśmy tym węglem zasypać całą
    Europę i zapewnić ciepło całej Europie przez kilkaset lat.
    Ale my lubimy być niepodlegli i wyrywając się z rąk jednego okupanta,
    natychmiast dobrowolnie oddajemy się w ręce kolejnego okupanta.
    Wyrwaliśmy się z rąk hitlerowskich i natychmiast oddaliśmy się w ręce
    władz radzieckich, które brały nasz węgiel, a w zamian za ten nasz
    węgiel brali od nas żywność (świnie, bydło i zboże) :)
    Wyrwaliśmy się z rąk radzieckich i natychmiast oddaliśmy się w ręce
    władz brukselskich, które pozamykały większość naszych kopalni i hut, a
    w przypadku pozostałych wymuszając wysokie koszty wydobycia, tak, żeby
    nam się nie opłacało i abyśmy nie stwarzali konkurencji.

    Różnica jest taka, że Norwegia jest wolnym i niezależnym krajem, który
    nie oddał się w ręce brukselskie.
    W naszym przypadku jeżeli mielibyśmy gaz i ropę to i tak łapę na tym
    położyliby nasi okupanci :)