  • Data: 2014-03-06 01:14:47
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 marca 2014 23:21:09 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Tylko wiesz. Ja staram sie dbac o swoja prywatnosc. Przerazaja mnie nowe
    > pomysly googla i przygotowywane rozwiazania zarzadzania sprawami
    > uzytkownikow od notatek sluzbowych, przez planowana trase przejazdu, po
    > film w telewizorze.

    Poki sie na to nie zgodzisz (przy instalacji lub konfiguracji apki) - nikt
    nie bedzie ingerowal w Twoja prywatnosc. Oczywiscie mozesz wszedzie sie
    doszukiwac prob inwigilacji i sledzenia Cie (tak, na pewno google chce Cie
    sledzic bo jestes najwazniejszym dla nich celem :D ale tak naprawde dotyczy
    to wszystkich telefonow - niezaleznie od systemu.

    > Sam internet zaczyna mnie juz ostro irytowac. Co poszukam czegos gdzie
    > kolwiek to po chwili gdzie nie wejde mam propozycje reklamowe towaru
    > ktorego szukalem.

    Normalna rzecz. Widzisz w tym cos zlego? Nie boj sie - w komputerze nie siedzi
    ukryty agent NSA i nie patrzy przez dziure w monitorze na to co piszesz na
    klawiaturze, a potem przekazuje to szybko googlowi ktory juz WIE CZEGO
    SZUKASZ! :) To wszystko siedzi w cookiesach i sama technologia w zaden
    sposob nie zagraza niczyjej prywatnosci.

    > To jeszcze wsadze sie w nawigacje w realu. Naprawde w
    > telefonie brakuje mi koncepcji symbiana. Dawal mi wolnosc wyboru, a
    > teraz jest jedno wielkie g..no.

    Naprawde uwazasz system z zamknietym kodem zrodlowym (symbian)
    bezpieczniejszy od systemu z otwartym kodem? :) Przeciez google
    udostepnia zrodla Androida. Jakby tam bylo cokolwiek niebezpiecznego
    lub zagrazajacego prywatnosci to byloby wielkie HALO :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.