  • Data: 2014-03-06 14:33:28
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-03-04 08:40, r...@g...com wrote:

    > ale dlatego, że dostrzegają niespójności i uproszczenia w jego wizji świata, a nie
    dlatego, że nagle wierzą w POPISSLDPSLRuchPitp.

    Uproszczenia są konieczne aby łatwiej zrozumieć. JKM jest nauczycielem,
    to gigant intelektualny i ogromnie pracowity człowiek.
    90% ludzi nie odróżnia lewicy od prawicy a to jest sprawa *kluczowa* i
    tego właśnie ciągle uczy JKM.

    PO, PiS, SLD, PSL... to lewica. Gospodarczo prawie się od siebie nie różnią.

    Dla Ergiego i innych polecam świetną książkę F. Bastiata "Co widać i
    czego nie widać". Z tego co piszą wynika wprost, że jest to pozycja dla
    nich wręcz obowiązkowa ;-)

    Ale wracając do JKM. Poglądy gospodarcze, które głosi nie są dla mnie
    niczym szczególnie ekstrawaganckim a raczej zwyczajne, logiczne... no i
    co warto podkreślić nie są to *jego* poglądy - on niczego z tego o czym
    pisze sam nie wymyślił, bynajmniej!
    Jeśli więc ktoś pisze, że z JKM się wyrasta, nigdy nie czytał pozycji
    jakiegokolwiek przedstawiciela austriackiej szkoły ekonomii, że tak
    ogólnie napiszę nie wymieniając nazwisk.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info