  • Data: 2014-03-13 18:45:34
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-13 14:58, Kris pisze:

    > Bo nie masz odpowiedniej "apki"
    > Gdybyś miał to byś Sobie wyklikał że pieprz leży w 4 alejce na 2 półce 3 z brzegu.
    > Jak tak Adama czytam o tych super "apkach" to zastanawiam się kiedy zainstaluje
    apke informująca że papier w kiblu się skończył i deska sedesowa nie opuszczona.
    Kiedyś pisał że żałuje że skrętki w okolice spłuczek nie doprowadził, gdyby tego
    błędu wtedy nie popełnił teraz całkiem prosto zrobiłby system informujący że decha
    podniesiona a papieru nie ma i pokazujący adres sklepu z najtańsza srajtaśmą;)

    To to pikuś. Gorzej jak sterowany Googlami papier toaletowy nie
    przewidzi nadzwyczajnej potrzeby i nie pozwoli się rozwinąć, a w zamian
    wyświetli reklamę papieru ściernego i gdzie go sobie może kupić najtaniej :)