    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Date: Wed, 19 Mar 2014 11:38:01 +0100
    <e...@g...com>
    <lftbkr$sr9$1@usenet.news.interia.pl>
    <9...@g...com>
    <8...@g...com>
    <3...@g...com>
    <lgbmtn$k86$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <lgbqfn$lg1$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>

    dyskusyjnych:ce42253c-e9cb-4758-bdf4-419fd8cf4240@go
    oglegroups.com...

    > A chocby po to zeby napisac "Lecimy do Gruzji w czerwcu - kto chetny?" i
    > wiedziec, ze dotarlo to do 95% znajomych w pare sekund. Po prostu latwiej
    > sie organizuje majac wszystkich w jednym miejscu. SMSem czy mailem tego
    > tak prosto nie zalatwisz, a skype'a uzywa jakis nikly procent znajomych.

    Mam grupy kontaktów w telefonie i wszelkie zaproszenia tak wysyłam do całej
    grupy. FB mi tego nie ułatwi, bo nie dość że używa go tylko około połowy
    moich znajomych to jeszcze większość z nich loguje się raz na kilka
    dni/tygodni.

    Co do Skype to zgoda ma go jeszcze mniej osób niż FB, ale ja go nie używam
    do doraźnej komunikacji tylko gdy jestem za granicą i ci z którymi chcę się
    kontaktować z daleka go mają.

    > Nie widze w tym nic staroswieckiego, ale wiadomosc "Warka 20.00"
    > spowoduje,
    > ze spotkasz sie w wiekszym gronie znajomych na tym piwie i o to glownie
    > w spolecznosciowkach chodzi - o skupienie wszystkich w jednym miejscu i
    > ulatwienie komunikacji :)

    Nie, nie spowoduje bo połowa znajomych tej wiadomości nie dostanie bo nie ma
    FB, kolejna część osób dostanie ją za kilka dni. Natomiast jeśli około
    południa wyślę maila to jakieś 90% odczyta go w pracy, a jeśli wyślę SMS to
    dostaną go wszyscy.

    Rozumiem, że wszyscy Twoi znajomi mają FB i dlatego Tobie jest wygodniej,
    ale _mnie_ nie jest i nie ma powodu bym miał konto gdzieś gdzie mi to nie
    przynosi korzyści.

    A teoretyzowanie "jakby wszyscy mieli" to sobie odpuść, bo nawet w czasach
    świetności NK miała ok 1/3 społeczeństwa zarejestrowanych a aktywnych ułamek
    tego.

    Pozdrawiam
    Ergie