  • Data: 2014-03-19 14:22:16
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 19 marca 2014 14:13:04 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Jak *kupisz* jakis program to tez nie znajdziesz w nim toolbara.
    > Toolbary dolaczane sa wylacznie do *darmowego* oprogramowania.

    Ok jak kupuje komputer to mam tam pełno niepotrzebnych programów, jak kupowałem
    Windowsa to jeśli dobrze pamiętam domyślnie jako stronę startową ustawiał gazeta.pl,
    jak pierwszy raz odpalasz windowsa na nowym kompie to tez prowadzi Ciebie w tym
    kierunku abyś logował się hasłem konta Microsoft czy innego Skypa, połączył to z
    tamtym i udostępnił to i to. Tak więc nawet jak płacę to trzeba mieć trochę
    specjalistycznej wiedzy żeby uniknąć pewnych niechcianych usług