  • Data: 2014-03-19 13:52:23
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 19 marca 2014 11:24:33 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > A chocby po to zeby napisac "Lecimy do Gruzji w czerwcu - kto chetny?" i
    > wiedziec, ze dotarlo to do 95% znajomych w pare sekund. Po prostu latwiej
    > sie organizuje majac wszystkich w jednym miejscu. SMSem czy mailem tego
    > tak prosto nie zalatwisz, a skype'a uzywa jakis nikly procent znajomych.

    Mam nadzieje że uogólniasz jak maniek z cokies i allegro, bo nioe wierze ze ludzi na
    wyjazd do Gruzji szukasz na Faceboku?
    Bo ja raczej mam pewno grono swoich zaufanych znajomych i jak do Gruzji bym chciał
    jechać to nie problem wykonać kilka telefonów i zapytać osobiście zamiast ogłaszać to
    publicznie przypadkowym ludziom na Faceboku czy innej NK

    > Nie widze w tym nic staroswieckiego, ale wiadomosc "Warka 20.00" spowoduje,
    > ze spotkasz sie w wiekszym gronie znajomych na tym piwie i o to glownie
    > w spolecznosciowkach chodzi - o skupienie wszystkich w jednym miejscu i
    > ulatwienie komunikacji :)

    Ale jaja, Ty tak na poważnie?
    Bo ja np. gdy chce iść na piwo to dzwonie do kumpla i nie czuje potrzeby oznajmiania
    wszystkim znajomym że piwo w barze będę pił.
    Ale przetestuj: napisz na Faceboku "Warka 20,00". Wg mnie jest duże ryzyko ze jednak
    sam w tym barze będziesz, ew przyjdą dziwni znajomi znajomych bo pomyślą ze Adam
    zwariował i piwo za darmo rozdaje;)