  • Data: 2014-03-19 15:36:11
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Piotr Palusiński <p...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:cb3c4256-56f2-4751-ade3-336a5409bf37@googlegrou
    ps.com,
    *Adam* <a...@g...com> typed:

    > Zmiazdzyla mnie Twoja argumentacja :)
    > Udowodnij ze Windows ustawia w przegladarce strone glowna gazeta.pl :-)

    Niby tak, ustawia, ale nie o to zatrzepiłem Cię.
    Chodzilo mi o te Twoje wypociny w dalszej części posta:

    <cyt>
    "Bylo wybrac windowsa 7, a nie 8 ktory z zasady
    jest nastawiony do pracy w chmurze w ktorej konto jest wymagane.

    Kupujac samochod nie narzekasz ze musisz do niego lac paliwo, kupujac
    windowsa 8 nie narzekaj ze musisz zarejestrowac konto :-)"
    </cyt> itd.

    A więc jeszcze raz, bzdury opowiadasz.

    Bzdury.

    Życze, przyjemnego lotu w chmurze :-)

    --
    Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
    http://mvp.microsoft.com/en-us/mvp/Piotr%20Palusinsk