    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Date: Tue, 25 Nov 2014 10:01:31 +0100
    <lf1r0e$s9c$1@usenet.news.interia.pl> <lf3ugd$fg1$1@speranza.aioe.org>
    <lf43gr$ke4$1@usenet.news.interia.pl>
    <5315b401$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5316218a$0$2139$65785112@news.neostrada.pl>
    <lf5e0k$erq$1@usenet.news.interia.pl>
    <f...@g...com>
    <lf85f5$btg$1@usenet.news.interia.pl>
    <b...@g...com>
    <lf8804$h87$1@usenet.news.interia.pl>
    <b...@g...com>
    <lf9gdn$86i$1@usenet.news.interia.pl>
    <c...@g...com>
    <lf9joq$g7d$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@g...com>
    <lfcoev$bkm$1@usenet.news.interia.pl>
    <f...@g...com>
    <3...@g...com>

    W dniu 2014-11-25 08:52, Kris pisze:

    > Na dniach zmuszony będę kupić lapka. Do dyspozycji jest 2500zł
    > I tak się zastanawiam czy zamiast lapka z dyskiem HDD 500-1000GB(takie
    najpopularniejsze teraz są) nie kupić z dyskiem SSD128-256GB.
    > Dobrze kombinuje.
    > Dysk o pojemności 500GB i większej do nioczego mi w sumie niepotrzebny bo nie mam w
    zwyczaju archiwizować internetu a zresztą mam w domu podłączonego NAS-a 500GB
    > A może ktoś poleci jakiś konkretny model w cenie do 2500zł z dyskiem SSD
    > A dyski hybrydowe czy jakoś tak-warto to coś?

    Hybrydy to dysk z rodzajem panieci podrecznej cache organizowanej w
    rozny sposob. Przechowuje w szybkiej pamieci teoretycznie informacje do
    ktorych siegasz z najwiekszym prawdopodobienstwem.
    Kup mniejszy ale SSD. Moze komus przydaje sie w kompie dysk 1 TB, ale
    skoro wiesz, ze nie to lepiej kupic mniejszy ale znacznie szybszy dysk
    SSD. Filmy, zdjecia, muze czy inne rzeczy zawsze mozna zrzucic na cos
    zewnetrznego co nie wymaga na co dzien duzej szybkosci.
    A co wybrac? To czego potrzebujesz. To cos ma byc male i lekkie, czy
    powinno byc mozliwie duze? Ma miec ekran HD, moze miec szybki procesor?
    A moze po prostu chcesz odbierac nim tylko maile, ale za to pod woda? :-)
    Ja poltora roku temu skusilem sie na Lenovo U310. Metalowa obudowa,
    lekki z dobrym prockiem i ekran 13,3 to dla mnie ideal. Mojej mamie
    kupilem podobny Asus tyle, ze z prockiem i3, ale za to z napedem CD, bo
    na tym jej zalezalo. Procek juz na starcie widac, ze jest sporo
    wolniejszy od mojego, ale chocby obudowa wykonana z jakby lepszych
    materialow i klawiatura z miekszym skokiem.
    Sam widzisz, nie jest lekko. :-)

    Pozdro..TK