eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
  • Data: 2014-11-25 14:38:39
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu wtorek, 25 listopada 2014 14:17:05 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Jak chcesz wypas gwarancje to bierz della z gwarancja NBD (next business day)
    Czyli coś z tego:
    http://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki,_Dell,j1:2
    :3:4:5:9:10:11,m2:1,od2000do2200.bhtml
    + dysk ssd za ok 300zł?
    Co do gwarancji NBD to w sumie mi takl nie zależy. Do tej pory kupowałem laptopy
    lenovo i ze dwa razy korzystałem z serwisu gwarancyjnego i było wszystko ok. Problem
    zrobił się ponad miesiąc temu z ostatnim, lapkiem który im odesłałem. Byłem zmuszony
    prowadzić z nimi obszerna korespondencję bo nie chcieli naprawić w ramach gwarancji i
    zraziłem się do marki Lenovo. Koniec końców jednak przyplusowali jednak bo zgodzili
    się zwrócić kasę za lapka więc trzeba sytuację wykorzystać i kupić nowego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1