  • Data: 2014-11-25 15:13:33
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-25 o 14:14, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    sd-r5-m230-2gb-i4823280104.html

    > Szczerze powiedziawszy jestem zaskoczony. i7 z osobna grafika w tej
    > cenie to nic tylko brać :-)

    Błyszcząca i 1366 x 768, a fuj.

    No i z Lenovo trzeba uważać na ewentualną rozbudowę, bo tańsze modele z
    reguły nie mają klapek serwisowych, więc trzeba ściągać całą obudowę, co
    może spowodować utratę gw.
    Że o whitelistach w BIOSie nie wspomnę.

    > Konfiguracja jest bardzo mocna jak na te pieniądze. Pozostaje jedynie
    > pytanie czy potrzebujesz i7 - bo nie ma nic za darmo :-) Komputery są
    > jak nie przymierzając okapy - większa moc to i hałas większy :-)))

    Eee tam, to ma dynamiczne taktowanie, więc jak nie potrzebuje mocy, to
    się nie grzeje.

    --
    Pete