  • Data: 2014-11-25 15:17:46
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    > Pocztę na kompie trzymasz??

    A gdzie? Używam normlanej poczty nie webowej. Maile są zarówno u mnie (kopia
    lokalna) jak i na serwerze i synchronizują się przy połączeniu.

    > Poza tym jeśli padnie Ci dysk a gwarant wymaga sprzęt w komplecie to co
    > zrobisz?

    Jak padnie dysk to go wyrzucę i kupię nowy. Jak padnie
    płyta/procek/cokolwiek innego to wyślę komp bez dysku. Tylko raz zdarzyło mi
    się abym musiał komuś tłumaczyć dlaczego. Wystarczył krótki mail że mam soft
    którego licencja nie pozwala na jego użyczanie innym użytkownikom oraz
    poufne dane klientów i jeśli oni uważają że naprawa np. zasilacza na
    gwarancji wymaga abym dostarczył im dysk to niech podadzą podstawę prawną,
    albo odmowę na piśmie.

    > Tak samo niewyobrażalne jest używanie klientów typu OE ;-)

    Bo? Myślałem, że to czepianie już umarło gdy internet zawiatał pod strzechy
    i usenet zalała fala nowych użytkowników neostrady tak że OE stał
    się_najpopularniejszym_ czytnikiem w polskim usnecie.

    > Kris ma NAS więc pewnie to na nim trzyma wszystko.

    Wszystko? Po co? Backup całości + pliki zajmujące dużo miejsca a nie używane
    na co dzień jak np. kolekcja filmów to rozumiem, ale jaki jest sens
    trzymania dokumentów w NAS zamiast na dysku lokalnym?

    Pozdrawiam
    Ergie