  • Data: 2014-11-25 15:25:42
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-11-25 15:17, Ergie wrote:
    > Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    > A gdzie? Używam normlanej poczty nie webowej. Maile są zarówno u mnie
    > (kopia lokalna) jak i na serwerze i synchronizują się przy połączeniu.

    OK rozumiem, specyficzne wymagania.

    > Jak padnie dysk to go wyrzucę i kupię nowy.

    ???
    Strasznie to, wybacz ostry ton, frajerskie płacić gdy jest gwarancja.

    > Wszystko? Po co? Backup całości + pliki zajmujące dużo miejsca a nie
    > używane na co dzień jak np. kolekcja filmów to rozumiem, ale jaki jest
    > sens trzymania dokumentów w NAS zamiast na dysku lokalnym?

    Ja nie widzę innej roli NAS.
    U siebie mam dostęp co wszystkiego na NASie z każdego sprzętu, który
    akurat użytkuję.
    Na kompach nie mam nic poza systemem i zainstalowanymi programami.

    A backup to zupełnie inna kwestia.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info