  • Data: 2014-11-26 11:08:09
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 26 listopada 2014 10:24:53 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Pierwszy z brzegu powod to taki, ze 15" to troche malo.

    Do grania?? Dla mnie idealny :-) Wiekszy nie oznacza wygodniejszy ;)

    > Od dziesieciu lat uzywam wylacznie laptopow i dobrze wiem, ze mozna grac
    > niemal we wszystko. To jednak laptop i mimo, ze grac na tym sie da to
    > jednak sprawdza sie lepiej w innych zastosowaniach niz gry. :-)

    Moj sie sprawdza idealnie i do gier i do pracy :-) Nie widze wad w stosunku
    do stacjonarki (poza oczywiscie brakiem realnych mozliwosci rozbudowy ale
    mowimy o wygodzie uzytkowania porownujac tu i teraz dwa konkretne kompy).

    > I sporo gorzej za razem. Ja nie neguje tego, ze lepiej widac w sloncu,
    > ogolnie nie ma odbic, ale maja tez swoje wady. Jak ktos uzywa laptopa
    > jak nawigacji samochodowej to kupi z matowa matryca, jak ktos potrzebuje
    > czystego obrazu to kupi blyszczaca. Ja uzywam blyszczacych. Nie ciagam

    A matowe maja brudny obraz? Dla mnie nie rozni sie niczym - poza tym, ze
    na blyszczacej widac glownie odbitego uzytkownika :-)

    > sie z laptopem po plazy, wiec tak dla mnie jest OK.

    Nie trzeba odrazu na plaze - mozna z nim wyjsc na taras, do ogrodka, mozna
    siedziec przy otwartym na osciez oknie i wszystko dalej widac :) Ja
    pracuje bardzo duzo w domu - a przyjemniej sie pracuje na swiezym powietrzu :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.