  • Data: 2014-11-28 20:06:28
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-28 18:56, Piotr Wyderski pisze:

    > O, a więc są jeszcze ludzie, którzy NIE używają Truecrypta... :-P

    Na uczelni gdzie studiowalem wyklady z baz danych prowadzil wysoki
    oficer pewnych wojsk. Opowiadal jak to kreatywny dzial informatyki
    przekazal cale komputery gdzies tam w komplecie, ale zdaje sie w ramach
    tej samej firmy naszczescie. Forma usuwania danych z dysku nie byla
    nawet dosowa komenda C:> format c:, tylko deltree. Ktos inny odwrotna
    komenda systemowa o ile pamietam undelete, defacto przywracajaca
    pierwsze litery plikow, przywrocil cala zawartosc dysku.

    Skoro inzynierowie wojskowi moga byc tak roztrzepani to nie dziwie sie
    artykulom w necie, ze warto jest wysylac zawartosc wszystkiego w chmure
    i jakie to supeprzydatne rozwiazanie. Nie mowiac juz o argumentowaniu,
    ze inne systemy sa lepsze od innych wlasnie z powodu wiekszych
    mozliwosci chmury.

    Pozdro.. TK