  • Data: 2016-11-08 14:58:20
    Temat: Re: Dlaczego BK jest lepszy od ceramiki.
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > juz mowilismy -da sie wybudowac z poroszajsu prawidłowo np tak ze zaprawa zatyka
    otwory a potem styropian na ramki. Tyle ze to trudne, nikt murarza nie pilnuje a do
    osiągnięcia konstrukcyjnej wytrzymałosci muru wcale nie potrzeba pełnej i szczelnej
    warstwy. A połączen pionowych z zalozenia sie nie klei.
    > Tak jak i magików od styropianu ciezko dopilnowac.

    No właśnie tego styropanu na ramki nie rozumiem.
    Już kiedyś o tym pisałeś i dlatego mnie to męczy.
    Wiem jak to wygląda. Ale dlaczego styropian na ramki piszesz gdy mowa
    jest o ceramice a BK już nie?