    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dlaczego BK jest lepszy od ceramiki.
    Date: Tue, 8 Nov 2016 15:14:59 +0100

    W dniu 2016-11-08 o 14:58, Bolko pisze:

> [...]
    otwory a potem styropian na ramki. Tyle ze to trudne, nikt murarza nie pilnuje a do
    osiągnięcia konstrukcyjnej wytrzymałosci muru wcale nie potrzeba pełnej i szczelnej
    warstwy. A połączen pionowych z zalozenia sie nie klei.

    > No właśnie tego styropanu na ramki nie rozumiem.
    > Już kiedyś o tym pisałeś i dlatego mnie to męczy.
    > Wiem jak to wygląda. Ale dlaczego styropian na ramki piszesz gdy mowa
    > jest o ceramice a BK już nie?

    W przypadku BK też lepiej, bo ogólnie lepiej, żeby styro był na ramki.
    Ale jeżeli "fachowcy" na ramki nie zrobią, bo im tak łatwiej, bo taniej,
    bo 1001 innych powodów, to przynajmniej w BK nadal nie powinno wiać. A w
    przypadku porothermu może.

    Pzdr
    --
    /__/_* /