eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożejeRe: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-07 08:58:22
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 6 May 2024 22:29:22 -0000 (UTC), Arnold Ziffel napisał(a):

    > Do moich potrzeb EV się niestety nie nadaje i ani wpychanie mi denializmu
    > klimatycznego, ani sugerowanie, że wierzę w płaską ziemię, ani obrażanie
    > mnie (lub się na mnie) w internecie, nie zmieni tego.

    Jakbyś nie zauważył, to nie rozmawiamy tu o twoich potrzebach tylko o
    potrzebach świata. To fakt że BEV mają obecnie niektóre osiągi gorsze
    od ICE ale przejście na nie jest koniecznością (jedną z wielu
    konieczności) podyktowaną obawą przed krachem cywilizacyjnym
    następującym po zmianach klimatu. Jeśli to przechodzenie jest zbyt
    wolne, to należy je przyspieszać administracyjnie, metodą zachęt i
    zakazów. Także inwestowaniem w ulepszanie produktu, co się dzieje.
    Podniosłeś dwa argumenty:
    1. Twoje potrzeby.
    2. Moda.
    No to trzeba być głupkiem żeby takie błahostki podnosić w sprawie tak
    zasadniczej jak widmo katastrofy. A żeby być głupkiem, nie trzeba zaraz
    być denialistą, fakt :) Imputowanie tym którzy widzą konieczność zmiany
    trakcji czy przebudowy systemu energetycznego jakiegoś fanatyzmu czy
    ideologii też nosi znamiona głupoty. A teraz, jeśli chcesz abym cię nie
    miał za denialistę, wytocz jakiś sensowny argument wskazujący na
    mozliwość zahamowania zmian klimatu przy zachowaniu ICE.
    --
    Jacek
    I hate haters.