eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-16 21:14:37
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Jesli nie miał pasazerów, to bym taka 11kg wrzucił na siedzenie.

    Ech, teoretyk. Butlę 11 kg to mi się udało "załatwić", z racji profesji
    rodziców (coś jak deputat na węgiel). Wtedy potrzebowałem do gotowania.
    Gaz zamawiało się w jakiejś gazowni, godzina kręcenia telefonem, bo
    wciąż zajęte. Przywozili żuczkiem do domu, ale terminy były na "za dwa
    tygodnie". Turystyczne napełniali na jednej stacji w Warszawie.

    --
    Jarek