    From: "p 47" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dlaczego ociepla się dom od zewnątrz ?
    Date: Fri, 20 Jan 2012 11:05:02 +0100

    news:8cd19255-40fb-4bd5-872a-a42276679ffe@l1g2000vbc
    .googlegroups.com...
    On 19 Sty, 14:57, "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    wrote:

    > Dokładnie czytałem jego wypowiedzi. Gościu ma własną dużą firmę
    > (rekuperatory/pompy ciepła i itd) i wygląda na rozsądnego ...

    Tiaaaaa :-) I bana na wiekszosci for budowlanych za bezsensowne
    gadanie :) Wlasciwie dalsza dyskusja nie ma najmniejszego sensu bo
    pomysly TB sa wbrew fizyce. Sam koles jest chory psychicznie - a ta
    jego duza firma to chyba jeden dom na rok ociepla dla kogos kto sie da
    na te jego wymysly nabrac :)

    Za pozwoleniem, ale używasz, mam nadzieję, ze jedynie w ferworze dyskusji,
    wyjątkowo głupiego argumentu,- czy wg ciebie fakt, że moderator- cenzor
    (zresztą o całkowicie nieznanych kwalifikacjach fachowych!) ma mozliwość nie
    dopuścić do dyskusji jakiegoś nie podobającemu mu się poglądu, ma dowodzić
    ze niedopuszczony polemista nie ma racji!?
    Przeciez taki zamordysta po prostu de-facto narzuca swój punkt widzenia i
    nie dopuszcza do przedstawiania argumentów przeciwnych.
    Ponadto, choc znam tylko kilka wypowiedzi TB to nie zauwazyłem, aby on siłą
    zmuszał kogoś do ocieplania wewnątrz, a nawet do aprobowania jego pogladów-
    ma on swoje zdanie na temat ociepleń, różniące się od większości i
    przedstawia argumenty , które jego zdaniem ten pogląd uzasadniają. Inni mogą
    ( i to robią!) mu się sprzeciwiać i czytelnik, mając swój rozum powinien
    miec szansę na podstawie takiej SWOBODNEJ dyskusji wyrobić sobie zdanie.
    Natomiast taki banujący niemiłe sobie poglady moderator-cenzor uznaje
    czytelnika za idiotę bez rozumu i narzuca mu , jako jedynie słuszny, swój
    poghąd bedacy jedynym dopuszczonym do publikacji.
    Takie działanie przypomina mi działania władz nie dopuszczających ostatnio
    do obiegu publicznego tych mediów, które prezentują poglądy rzadowi niemiłe,
    albo krytyczne, a przede wszystkim praktyki krakowskich moderatorów-
    lewackich zamordystów z grupy pl. sci. historia, którzy nie mając
    kwalifikacji (Grzegorz Bednarczyk- macher od załatwiania funduszy
    europejskich, Michał Grodecki,- inż budowlany, czy Jan M. Mayer- nauczyciel
    niskiego szczebla w gimnazjum) osmielają się np. cenzurować dosłowny cytat z
    pracy dr hab. historii, autora kilkudziesieciu książek, profesora historii
    na 2 wyższych uczelniach jako zawierającego treści "nieprawomyślne"! A np.
    gdy ktos przytacza bezsporne, ale nie podobajace się tym
    moderatorom-cenzorom fakty historyczne dot. pewnego niedużego narodu
    bliskowschodniego to już "bankowo" ma zakaz publikacji, tak jakby
    konstytucja RP kazała juz z definicji zachwycać się wszystkim cokolwiek oni
    robili i robią!;-)
    Nie można dopuścic, aby zaraza narzucania pogladów w dyskusji objęła inne
    obszary internetu!