  • Data: 2012-01-20 10:40:03
    Temat: Re: Dlaczego ociepla się dom od zewnątrz ?
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4f193be2$0$1260$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jakiego mrozu. W lato masz +30C oraz wilgotność podczas burzy ok. 100%. I
    > ta wilgoć wnika w ściany w lato a do zimy nie zdąży stamtąd uciec.

    Troszkę sobie przeczysz,- w końcu łatwiej jest tej wilgoci uciec w sytuacji,
    gdy styropian jest wewnątrz, niz gdy, jak to obserwujemy powszechnie, jest
    na zewnątrz. No i zauważę, ze mury w budynkach ocieplonych na ZEWNĄTRZ
    nieprzepuszczalnym dla wilgoci styropianem jakoś nie rozsypują się na
    mrozie.
    Dodam ponownie, ze w scianach jednowarstwowych punkt rosy NA PEWNO JEST
    WEWNĄTRZ MURU, para do nich wnika swobodnie, a mimo to np. mury z Ytonga,
    czy też grube mury z cegiej nie rozsypują się nawet po kilkuset latach (te z
    cegieł).