  • Data: 2012-01-21 14:37:49
    Temat: Re: Dlaczego ociepla się dom od zewnątrz ?
    Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    M. <...@n...pl> napisał(a):

    > Domy szkieletowe wymagają dużej kultury pracy podczas wykonania, bo
    > potem gniją.
    >
    > Od środka jest szczelna paroizolacja nie pozwalająca na przedostawanie
    > się wilgoci z wnętrza domu do przegrody.
    > Od zewnątrz jest wiatroizolacja pozwalająca na jednokierunkowy przepływ
    > wilgoci (ze ściany na zewnątrz) uniemożliwiając w ten sposób wnikanie
    > wilgoci z zewnątrz.
    >
    > Błędy wykonania tych izolacji wilgociowych mogą być brzemienne w skutkach.
    >
    > Przykłady ze zdjęciami gnijących domów masz chociażby tutaj
    > http://www.szkielet.pl/forum/viewforum.php?f=30&sid=
    685b79a4d4e64023bd591c81efc
    > 05e3b
    >
    > M.
    Na linku nie ma zdjęć tylko jakieś forum. Mowa jest o poprawnie wykonanych
    budynkach a nie spartolonych. Spartolić można wszystko, chociażby poprzez
    wklejenie złego linka. Widziałem nie raz zniszczone drewno przez wilgoć,
    robactwo itp. Jeśli nie zrozumiałeś co znaczy że drewniane domy nie gniją to
    informuję i objaśniam. Domy w technologii drewnianej posiadają wszystkie
    dopuszczenia żeby można je było budować i w nich mieszkać. Gdyby wszystkie
    gniły to byłby zakaz budowania domów z drewna. Co byś odpisał jak bym dał
    linka do zdjęć zawalonego domu z cegły i napisał że wszystkie domy z cegły są
    do dupy bo się zawalają.