    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 14 Jul 2015 00:10:51 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    From: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 lipca 2015 07:39:39 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Jakichś wyjątkowo kretyńskich wyborów musiałeś dokonać jeżdżąc z biurami.
    > Nigdy nie doświadczyłem powyższego.

    Strzelam, ze wiekszosc wakacji typu "all inclusive" w Tunezji, Egipcie,
    czy Turcji tak wlasnie wyglada u wiekszosci naszych rodzimych turystow.
    Sam kilkanascie lat wstecz tak kilka razy bylem (glownie kierunek egipt,
    turcja). Nic ciekawego :)

    > Zaskoczę cię - biura organizują tzw. objazdówki - tadaaaa (nie, nie chodzi o
    > wycieczki faktultatywne)!!! I to od pierdyliarda lat.

    Nic gorszego niz wycieczki objazdowe z biurem podrozy. Zamieniasz sie w barana,
    dostajesz swoje stadko za ktorym musisz podazac. Jesz tam gdzie wszyscy,
    zatrzymujesz sie tam gdzie wszyscy, zwiedzasz to co wszyscy, nawet jak
    pewne rzeczy cie w ogole nie interesuja. Zdecydowanie zwiedzanie na wlasna
    reke jest przyjemniejsze.

    > Czasem ma sens jechać z biurem czasem nie. Czasem jest to sens ekonomiczny,
    > czasem chcesz lepiej chłonąc lokalny klimat. To drugie w Europie niewielki
    > ma sens, bo tu ludzie się mało różnią, wszędzie jest tak samo (jeśli się
    > było gdziekolwiek dalej).

    Dla mnie podrozowanie to m.in. przede wszystkim lokalne zarcie. Jezdzac z
    biurem podrozy nigdy nie zjesz obiadu w lokalnej knajpce / tawernie, tylko
    zawsze bedzie to jakas wieksza restauracja, a to juz nie to samo.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.