  • Data: 2015-07-15 12:37:16
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Ale to ty zacząłeś o kosztach wspólnych jako zelecie mieszkania:

    [cytat]

    No bo to jest zaleta.

    >Jesteś pewien że mniej? Na stronie GUS nic nie widzę, ale OIDP 40% Polaków
    >to mieszkańcy wsi, do tego dochodzą małe miasteczka i dzielnice domków w
    >większych. Myślę że raczej będzie to porównywalna liczba.

    No na wsi, to żadna elitarność, ale w mieście owszem. Tyle, że te porównania
    nie powinny obejmować wsi w ogóle, z oczywistych względów.

    >Z drugiej strony w wielu miejscach za "elitarne" uchodzi mieszanie w
    >centrum miasta. Mnie to mało interesuje co sobie ktoś myśli wybieram to co
    >jest dla _mnie_ wygodniejsze i tańsze, a modę mam głęboko w poważaniu.

    Elitarnosc, to jest to co sobie ty gleboko powazasz. To zjawisko spoleczne.

    >Zakładam że mówimy o mieszkaniu własnościowym i wspólnocie (nie
    >spółdzielni) w takim razie owszem kawałek ziemi pod budynkiem jest
    >wirtualny ale własność jest taka sama jak własność domu.

    NIe jest. Nie mozesz sobie zamknac plotem kawalka ziemi i powiedziec, ze
    tylko ty masz tam dostep.