  • Data: 2015-07-23 17:21:10
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 lipca 2015 17:10:32 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:

    > Jest takie powiedzonko że jak głupi czegoś nie zrozumie to sobie sam wymyśli błędną
    interpretację i będzie ją uważał za prawdziwą. O tych zwrotach napisałem w prostych
    słowach wszystko. Ciekawe dlaczego tylko Ty masz jakieś problemy ze zrozumieniem i
    oczekujesz dalszych informacji,

    Czyli rozumiem, ze dostaniesz fige z makiem, a nie zaden zwrot :-)

    > Tak przy okazji. Które TU ubezpiecza tak drogie domy jak Twój za 280 zlotych.

    Pomylilem sie z kwota. Ubezpieczenie kosztuje... 221 pln:

    http://szyna.civ.pl/ubezpieczenie.jpg

    Oczywiscie rocznie. Od powodzi, zalania, wiatrow i innych zywiolow, takie
    wymagane przez bank, wiec chroni mury, dach etc.

    > Chyba że miesięcznie. Oczywiście od wszystkiego, zapewne z działaniami wojennymi
    włącznie.

    Widziales gdzies ubezpieczenie ktore uwzglednia dzialania wojenne? :-)
    A w czasie wojny to raczej miasta niszcza niz pojedyncze domy prywatne.
    Szkoda bomb na nas :)

    > Przestań koloryzować. nikt nie neguje że masz kasę. Ale przesadzasz jak dzieciak w
    piaskownicy chwaląc się kim jest jego tata. Młody nie jestem i w życiu miałem kontakt
    z lepszymi nawijaczami makaronu na uszy. Prawda przez Ciebie objawiona bardzo często
    pachnie lipą.

    Mieszkajac w smutnej Lodzi tez bym widzial wszystko w czarnych kolorach :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.