  • Data: 2015-07-23 17:10:31
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 lipca 2015 16:33:37 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    10-12 złotych za metr to cena najmu w czynszzowej kamienicy.

    > Podkreslasz jako zalete, ze za czesc remontu kamienicznik musi Ci kase zwrocic.
    > Pytanie, czy jak sobie wstawisz do kibla geberita za 2 tysie i kafle za 5, to
    > kamienicznik powie - ok place polowe, czy powie - nic nie place, trzeba bylo
    > postawic kompakt za dwie stowy z castoramy i kafle za 12 pln / m2 z promocji? :)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.

    Jest takie powiedzonko że jak głupi czegoś nie zrozumie to sobie sam wymyśli błędną
    interpretację i będzie ją uważał za prawdziwą. O tych zwrotach napisałem w prostych
    słowach wszystko. Ciekawe dlaczego tylko Ty masz jakieś problemy ze zrozumieniem i
    oczekujesz dalszych informacji, Tak przy okazji. Które TU ubezpiecza tak drogie domy
    jak Twój za 280 zlotych. Chyba że miesięcznie. Oczywiście od wszystkiego, zapewne z
    działaniami wojennymi włącznie. Przestań koloryzować. nikt nie neguje że masz kasę.
    Ale przesadzasz jak dzieciak w piaskownicy chwaląc się kim jest jego tata. Młody nie
    jestem i w życiu miałem kontakt z lepszymi nawijaczami makaronu na uszy. Prawda przez
    Ciebie objawiona bardzo często pachnie lipą.