    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 23 Jul 2015 10:56:15 -0700 (PDT)
    <mol23f$tqd$1@news.icm.edu.pl> <mol9ki$151$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <moldhi$tqd$2@news.icm.edu.pl>
    <f...@g...com>
    <monkbv$cr3$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <8...@g...com>
    <6...@g...com>
    <5...@g...com>
    <a...@g...com>
    <2...@g...com>
    <3...@g...com>
    <55b02467$0$27526$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <moq2gq$nqs$1@dont-email.me>
    <2...@g...com>
    <55b0da59$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <d...@g...com>
    <3...@g...com>
    <c...@g...com>
    Subject: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 lipca 2015 17:21:12 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    błędną interpretację i będzie ją uważał za prawdziwą. O tych zwrotach napisałem w
    prostych słowach wszystko. Ciekawe dlaczego tylko Ty masz jakieś problemy ze
    zrozumieniem i oczekujesz dalszych informacji,

    > Czyli rozumiem, ze dostaniesz fige z makiem, a nie zaden zwrot :-)

    > Pomylilem sie z kwota. Ubezpieczenie kosztuje... 221 pln:
    >
    > http://szyna.civ.pl/ubezpieczenie.jpg
    >
    > Oczywiscie rocznie. Od powodzi, zalania, wiatrow i innych zywiolow, takie
    > wymagane przez bank, wiec chroni mury, dach etc.

    > Widziales gdzies ubezpieczenie ktore uwzglednia dzialania wojenne? :-)
    > A w czasie wojny to raczej miasta niszcza niz pojedyncze domy prywatne.
    > Szkoda bomb na nas :)

    w piaskownicy chwaląc się kim jest jego tata. Młody nie jestem i w życiu miałem
    kontakt z lepszymi nawijaczami makaronu na uszy. Prawda przez Ciebie objawiona bardzo
    często pachnie lipą.

    > Mieszkajac w smutnej Lodzi tez bym widzial wszystko w czarnych kolorach :-)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.
    Jak napisałeś że od wszystkiego to i od działań wojennych też. Jak byś był po wojnie
    w Jugosławi ale nie w jakimś kurorcie bo one specjalnie chronione były, ale na
    prowincji to byś widział co zostało z małych miast, wiosek. Tam akurat duże miasta
    wyszły mniej zniszczone bo zdobywanie dużych miast więcej kosztuje i łatwiej je
    bronić. Masz wykupione najtańsze standardowe ubezpieczenie. Odpukać ale jak by Ci się
    trąba powietrzna trafiła to byś dostał maksymalnie 250 tysięcy. Przypomnisz ile
    kosztowała pompa ciepła i ogrzewanie w domuu, bo zapewne podziemny wymiennik ciepła
    by został nieruszony. Z tego co pamiętam to raz komuś zazdrościłem. Startowaliśmy do
    jednej dupy i wolała jego. Niedawno ją widzialem na ulicy. Cud od boga że wybrałe
    jego. Pasztet taki że się w pale nie mieści. Zastanawiałem się czy mu jeszcze na nią
    staje. Moja przy niej to sztuka nówka. Ale to zasługa jej rodziców że ją zrobili
    dziesięć lat później niż moi mnie. Przy okazji rada dla wszystkich co się jeszcze nie
    ożenili. Jak brać żonę to 10 lat młodszą. Nie zazdroszczę Ci kasy. kasa to obok urody
    kobiet najbardziej niepewna rzecz na wiecie. Dzisiaj się ma jutro można kasy nie
    mieć. Ale jak honorowo mocz odaje to czuję że są tutaj tacy co jak by mieli moc
    sprawczą to by ci załatwili małą trąbę powietrzną, powódź na pustyni. Za pierdoły i
    przechwałki by Ci to załatwili. Mógłbyś być całkiem przyjemnym w obyciu facetem gdyby
    nie ciągłe chwalenie się. Bardzo się róznimy Ty z malego miasteczka, bo co to za
    miasto 50 tysięcy ludzi. Ja od dziada pradziada miastowy. Żyję w 15 razy ludniejszym
    mieście. Udusił bym się na zadupiu. Dzisiaj poszedłem z wnuczkiem na spacer.
    Zrobiliśmy z 6 kilometrów i cały czas w okolicach domu byliśmy. Twoje cale miasto
    pewno tyle ma długości.