    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Do Mańka
    Date: Mon, 11 Aug 2014 14:01:41 +0200

    W dniu 2014-08-11 13:49, Adam pisze:

    > Porownujesz swoj urlop do organizacji wypoczynku dla 40 osob ? :-)
    > Rezerwujesz co rok hotel za 30 tys pln? :-) Organizowales chociaz raz
    > taki wyjazd w zyciu? ;) Bo tu nie ma czego porownywac nawet. Ja sam
    > wyjezdzam srednio raz na dwa miesiace na 4-7 dni gdzies i oczywiscie
    > tez trzeba zorganizowac sobie bilety, noclegi, transport. Ale to nie ma
    > totalnie nic wspolnego z organizacja imprezy dla wiekszej grupy :-)

    Ja tego nie oceniam, ale nie przesadzaj. Bierzesz pod opieke male dzieci
    z podstawowki?
    Co to za problem zarezerwowac pensjonat i wynajac autobus? Trydziesci
    tysi za hotel to cos innego jak kilka setek na dobe? Toz to tylko
    roznica rzedu wielkosci do tego na rok przed wyjazdem. Nie rozumiem
    gdzie tu trudnosc do przezwyciezenia ktorej niezbedny jest facebook.
    Rozumiem szybka informacje dla wszystkich o postepie itp. OK dobre dla
    wyody, ale nie niemozliwe.

    Pozdro.. TK