  • Data: 2012-12-20 21:56:16
    Temat: Re: Do "paprykarzy" :-)
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 20 Dec 2012 14:02:38 +0100, Stefan napisał(a):

    > W węgierskim kramie na Kleparzu czasem jest ten specyjał. Kupiłem go raz,
    > tylko raz na Targach Smaku, oj, to już nie dla mojej wątroby...

    U nas jest tylko w "Piotrze i Pawle" i to różne rodzaje, cóż za bogactwo -
    a ponieważ pierwszy i zarazem jedyny sklep "P&P" w Kielcach otwarto dopiero
    niedawno przy okazji powstania galerii "Korona", to i miałam okazję dopiero
    niedawno skosztować tego specjału. Musze powiedzieć, ze samodzielna
    konsumpcja całego kolejnego słoika/pudełka owegoż nie przyprawiła mnie o
    żadne dolegliwości poza poczuciem niespełnienia z uwagi na cenę. Moje
    zamiłowanie do przetworów, pogląd iż nie świeci garnki lepią, no i
    łakomstwo spowodowały, że od nowego sezonu na papryczkę z serkiem
    przeznaczę specjalną półkę na regale w piwnicy, bo chętnych w domu będzie
    na nią dosyć :-)
    --
    XL