  • Data: 2009-04-19 13:37:07
    Temat: Re: Do przemyślenia
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gsf4se$2fj$1@news.interia.pl...

    > Dokladnie tak. Kris napisal, ze firma wziela mniej za stan surowy od
    > Henkow, natomiast wykonczeniowcy chcieli niewspomiernie wiecej. Tego
    > kontekstu sie trzymam i podzielam zdanie Krisa.

    I tu dochodzimy do sedna.
    Wszelkie roboty ciężkie, czyli wykopy, zalewanie betonem wykonywane przez
    Panów Heńków jest droższe, ponieważ zajmują sporą ilość czasu. Tu jednak
    sprzęt zastępuje pracę wielu pracowników.
    Wykonanie wykopów i zalanie szalunków to dla robotników dysponujących
    szpadlami, łopatami i ewentualnie betoniarką to przynajmniej miesiąc roboty.
    Koparka i grucha zrobi to samo w ciągu 2-3 dni poświęcając po kilka godzin w
    tych dniach + praca pracowników wykonujących szalunki i zbrojenia.

    W przypadku robót instalacyjnych oraz wykończeniowych, sprzęt przyspiesza
    wykonanie oraz zwiększa dokładność tego wykonania.
    Niestety wyższe koszty generują tu tylko i wyłącznie płacone podatki.
    Pan Henio natomiast działa nielegalnie, na czarno.
    Ale kogo to obchodzi z klientów ? Oni chcą jak najtaniej i dlatego szukają
    Panów Heniów :)

    > Mialem na mysli kilka po sobie. :-)

    Zazwyczaj prowadzi się kilka jednocześnie.
    Niestety część narzędzi jednak się pozostawia na budowach, bo ciągłe
    pakowanie i rozpakowywanie z samochodu zajmuje sporo czasu.
    Zabiera się to co jest najbardziej wartościowe.

    > Wlasnie o to mi chodzilo. Heniek moze ma wiecej czasu. :-))

    I może sobie pozwolić na niższe zarobki, bo nie płaci podatków i ubezpieczeń
    :)