eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDo wszystkich, którzy mają płoty z metalowymi słupkami* › Re: Do wszystkich, którzy mają płoty z metalowymi słupkami*
    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Do wszystkich, którzy mają płoty z metalowymi słupkami*
    Date: Fri, 21 Oct 2011 13:37:39 -0700 (PDT)

    On 21 Paź, 17:47, Jacek <n...@g...com> wrote:
    > * - nie dotyczy posiadaczy płotów z metalowymi słupkami z profili o
    > konstrukcji otwartej np. kątownik względnie z pełnego metalu.

    Moje slupki (60x40 profil otwarty) poki co bez zadnego problemu
    wytrzymaly jedna pelna zime. Sa puste, niczym ich nie wypelnialem.
    Czytalem kiedys wlasnie ze zabetonowanie ich od srodka moze byc dla
    nich gorsze niz zostawienie pustych. Woda i tak sobie znajdzie tam
    miejsce, a ze bedzie go malo - zamarzajac bedzie je rozsadzac. U mnie
    przynajmniej na sporo miejsca na rozszerzanie sie :) Takich slupkow
    mam kolo 60-ciu.
    pozdr.

    --
    Adam