eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDo wszystkich, którzy mają płoty z metalowymi słupkami* › Re: Do wszystkich, którzy mają płoty z metalowymi słupkami*
  • Data: 2011-10-22 18:13:14
    Temat: Re: Do wszystkich, którzy mają płoty z metalowymi słupkami*
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "wolim" <n...@t...pl> wrote:

    > Ja mam słupki zabetonowane już 3 lata. Na większości nawet jeszcze nie
    > zdążyłem dać kapturków. Nic się nie dzieje, mimo, że nie patrzyłem na to, żeby
    > woda miała ujście u dołu. Jedne siedzą całe w betonie, inne u dołu są
    > częściowo wbite w ziemię - po prostu nie przykładałem do tego wagi.
    >
    > A sposób ze żwirem jest jak dla mnie przerostem formy nad treścią.
    > Wystarczyłoby takie słupki, jak już się ktoś upiera, lekko wbić w ziemię. Taka
    > ilość wody jak się ewentualnie zbiera w słupku, spokojnie w ziemię wsiąknie. W
    > beton, IMHO, też.

    Zależy jaki beton. Ja zamówiłem B20 z uszczelniaczem.
    A co do słupków: pomysł z wbijaniem w glebę jest super, ale w moim przypadku
    takie słupki musiałbym przedłużyć o jakieś 70cm. Czyli z 6 metrowego odcinka
    wyszłyby 2 całe słupki i 1,6m odpadu...
    Zrobiłem tak jak "fachowiec" robił u sąsiadów: jekiel pociąłem na odcinki 1,5m z
    czego 20cm zamocowałem w betonie. U sąsiada nic nie pękło przez ostatnie 3 lub 4
    zimy, mam nadzieję, że u mnie też nic się nie stanie :)

    --
    Bartek