  • Data: 2010-01-04 09:21:16
    Temat: Re: Dobra wiadomość dla palaczy (kominkowych)
    Od: "e-kran" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy mógłbyś napisać coś więcej, np. kto jest producentem brykietu?
    >
    > Też często kupuję brykiet (najczęściej w formie kostek RUF), ale 2
    > kostki nie nagrzeją kominka do czerwoności - podejrzewam, że nawet 2
    > bryłki węgla by tego nie zrobiły.
    >
    > Dziś kupuję paletę brykietu (760 kg). Płacę, co prawda, ok. 420 zł /
    > tonę, jednak nie jest on aż tak kaloryczny, jak ten o którym
    > piszesz...

    No dobra, one wyglądają tak, choć nie tam kupowałem:
    http://www.artbud.pl/Brykiet_ze_sprasowanych_trocin_
    EKO_BRYKIET_CLASSEN_POL_op1
    2_kg-11982.html

    Nie chciałem podawać otwartym tekstem aby nie wyglądało, że trzymam spółę z
    producentem i naganiam mu klientów na forum.
    W LeroyM (Kraków Bonarka) są teraz po 8,50 za paczkę. Gdyby jednak ktoś (np.
    Adam Sz.) podał namiar gdzie można to kupić taniej w ilości hurtowej lub
    półhurtownej, to będę szczerze zobowiązany.

    Pozdrawiam
    e-kran