    From: "mirek" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dobudowac czy budowac nowy
    Date: Mon, 26 Oct 2009 13:00:57 +0100

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:b6ac29b2-da78-46cf-91a5-eb5a0796e18f@f10g2000vb
    l.googlegroups.com...
    On 25 Paź, 10:57, "mirek" <f...@w...pl> wrote:
    > Mam dylemat. Chodzi o dobudowanie dla córki pietra, zyli podwyższenie
    > dachu.
    > Dom parterowy z dachem 30 stopni(dachówka bet.) - poddasze nieuzytkowe -
    > wysokośc w max wysokości 1,90. Teraz jest dylemat , czy podnieśc
    > dach(trzeba
    > to rozebrac , wymurowaś scianki przynajmniej 1,5, i od nowa położyć dach.

    Jeżeli dach nie przecieka to po co rozbierać?

    Podnosi się cały dach na podnośnikach hydraulicznych i muruje się
    ściany. Potem całość opuszcza i przykręca.

    W mojej rodzinie nawet jeden dom właściciel rozbudował sam podnosząc
    poszczególne rogi dachu i podmurowywując po jednej cegle. Jak
    podejdzie do tego profesjonalna firma to zrobią to na jeden raz
    (podnosząc całość od razu na zadaną wysokość).

    Cenna informacja , nie wiedziałem , że mozna podnieśc cały dach. Popytam
    siew okolicy, kto to moze zrobic

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com