  • Data: 2016-02-25 13:53:21
    Temat: Re: Dolne źródło - rozkminki
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 25 lutego 2016 12:30:14 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:

    > Gdyby nawet zarobili "marżą" te 10 czy nawet 15 tys. zł na materiale o
    > wartości netto 150 tys. zł, to zawsze jest to z korzyścią dla mnie i dla
    > nich. No szczególnie dla nich, gdy jako hurtownik z pewnością lepsze ceny
    > mogą mieć.

    Własnie że nie mają. Ty wynegocjujesz więcej, im na negocjacjach nie zależy/nie mają
    czasu.
    Swego czasu z racji pracy miałem wgląd w dokumenty kilku jak nie kilkunastu lokalnych
    firm. A że był to okres gdy ja sporo kupowałem bo budowałem to z ciekawości
    analizowłąem sobie faktury zakupowe tych lokalnych przedsiębiorców.
    Wychodził jakiś rabat rzędu 5-7% gdzi eja jako człowiek z ulicy spokojnie uzyskiwałem
    większy
    Ale np. moja kumpela budował w tym samym czasie a negocjować nie chciała/nie lubiła
    czy tam inny powód to ja lokalne składy kropiły na maksa.
    Czasami słysząc ceny po ile ona kupowała to łapałem się za głowe. w skali budowy z
    tej różnicy to wyszła gruba kasa. Wykonawcy również jej nie odpuszczali jak wyczuli
    ze blond jeleń to walili w poroże;)
    > Aż tak to nie, ale nad SSO się zastanawiam.
    Ugadujesz się z lokalną hurtownią i na telefon zawożą na plac budowy co tam wykonawca
    potrzebuje.
    U mnie to bardzo sprawnie działało a i za transport nic nie doliczali. Tym bardziej
    SSO to same grube towary na paletach(bloczki, cement, suporex czy inny porotherm)
    Transport z hurtowni z hds rozładunek na placu budowy a towar z racji wagi mało
    atrakcyjny dla ew. złodziei.