  • Data: 2019-08-28 10:33:31
    Temat: Re: Dom drewniany za ile?
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.08.2019 o 09:49, Budyń pisze:

    > a to przyjedz i zmierz. Kawe dostaniesz gratis.

    Mnie Twój formaldehyd lata i powiewa, ale widzę, że Tobie też.
    No, można i tak. Jak to Wałęsa rzekł: zbij pan termometr, a nie
    będziesz pan miał temperatury. Pytanie było pro publico bono,
    bo jedną publikę tu interesowało bardzo, ile kosztuje dom z OSB,
    więc pewnie też chętnie by się dowiedziała ta publika, ile
    w cenie zawartych jest ug/m3 w takim domu.