  • Data: 2012-03-12 07:09:08
    Temat: Re: Dom dwulokalowy, dwupokoleniowy
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 12 marca 2012, 07:48:08 UTC+1 użytkownik rrr napisał:

    > Jak we wszystkim ważny jest umiar i zdrowy rozsądek, ale zamykanie się w
    > domu i wyznaczanie rodzicom godzin wizyt jest dla mnie żałosne.

    Ale to *jedyna* opcja zeby mieszkac z rodzicami/tesciami pod jednym dachem. Inaczej
    beda przychodzic coraz czesciej i czesciej i w koncu dom przestanie byc
    dwu-mieszkaniowy tylko bedzie jednym wielkim mieszkaniem. A w takim o konflikt duzo
    latwiej. Ja bym w zyciu (mimo duzej sympatii) nie chcial mieszkac z tesciami, czy
    rodzicami.

    Moi sasiedzi tak wlasnie zrobili - sprzedali dwa mieszkania i wybudowali dom. Mlodzi
    mieszkaja na gorze, starzy na dole. Pisze starzy, a nie starsi, bo nie mam do nich za
    grosz szacunku przez ich wiesniackie zachowanie - nawet sobie nie wyobrazam co czuje
    ich ziec, rozmyslajac codziennie na co on sie borok zgodzil. Zal mi go! Ja bym juz
    wolal mieszkac sam w malym mieszkaniu.
    pozdr.

    --
    Adam