  • Data: 2012-03-12 06:48:08
    Temat: Re: Dom dwulokalowy, dwupokoleniowy
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Lukasz napisał:

    > aha, drzwi do domu zamykam na noc po powrocie z pracy (przy wyjściu do
    > pracy też bo żona jeszcze śpi), więc bez dzwonienia się nie dostaną...
    > Do tego też się przyzwyczaili, jak i do tego że wolny czas w pierwszej
    > kolejności spędzam z rodziną (żoną, dzieckiem), a jak chcą coś więcej
    > ode mnie to muszą wpisać się w kalendarz, jak większość moich klientów :)

    Serio ? To jakieś takie amerykańskie. Do mnie rodzice wpadają kiedy chcą
    (choć za rzadko jak na mój gust), sąsiedzi zdecydowanie częściej, bez
    żadnych zapowiedzi, najwyżej dzwonią czy akurat jesteśmy. Ja do rodziców
    też mogę wpadać bez zapowiedzi.
    Drzwi od domu nie zamykam na klucz przed nocą - ale dlatego by koledzy i
    koleżanki kilkuletniej latorośli mogli wchodzić nie ściągając mnie z
    wyrka lub odrywając od zajęć.
    Jak we wszystkim ważny jest umiar i zdrowy rozsądek, ale zamykanie się w
    domu i wyznaczanie rodzicom godzin wizyt jest dla mnie żałosne.

    pozdrawiam
    rafał