  • Data: 2010-12-14 09:02:54
    Temat: Re: Dom prefabrykowany - ufać temu?
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Gru, 07:46, "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    wrote:
    > Tyle że ten co widziałem to był wykonany z betonu. Widziałem film jak
    > chyba w Austrii ? robione są całe ściany domu. Ściany miały wszelkie
    > otwory , bruzdy pod przewody i itd. Gotowe kilku (nasto) metrowe były
    > wykonywane w gigantycznej fabryce i ich jakość była zawsze w 100%
    > identyczna.
    > Uważam że takiej jakości o precyzji NIGDY nie uzyska się budując dom
    > tradycyjnie ...
    Przy budowie domu murowanego nie jest wymagana milimetrowa jakość.
    Technologia wybacza niedoróbki,
    i w zasadzie te niedoróbki są niewidoczne.

    > Szansa na fuszerki jest dużo mniejsza , bo sama konstrukcja będzie
    > miała idealne kąty proste , nie będzie jakiś "dziur" pomiędzy cegłami
    > (bo się murarzowi nie chciało i nie robił dokładnie).
    Kąty proste i zalepianie dziur to podstawowe zadania murarza. Jak mu
    się "nie chce" to nie jest to murarz, tylko partacz.

    > Osobiście uważam że gotowe całe ściany domu wykonane na maszynach ,
    > obrabiane i "wyliczane" przez maszyny i komputerowo zawsze będą lepiej
    > wykonane i dokładniej niż nawet przez najlepszego murarza ...
    Jasne, że będą. Tylko po co mają być tak dokładne?