  • Data: 2010-12-14 10:50:38
    Temat: Re: Dom prefabrykowany - ufać temu?
    Od: "Zbyszek Wiśniewski" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kaszpir jak widać jest zwolennikiem szybkiego stawiania domu i nie przemęczania
    > się na niej. Nie dziwię się mu, też bym tak chciał. Faktycznie osoba pracując
    > na etacie nie ma praktycznie szans na samodzielne wybudowanie się. Są jednak

    A co w tym dziwnego ?

    Wiesz dzienniki prawdy do końca nigdy nie mówią. Moi znajomi budują się w
    systemie gospodarczym.
    Nie budują samodzielnie. Mają "boba budowniczego" który buduje im dom , ale
    sami muszą dużo pozałatwiać i sami robić , bo "boba" nie interesuje
    przywiezienie ziemi , żwiru , towaru , przygotowanie podłoża i itd ...

    Wiem z ich powiadać że to sporo pracy i nerwów ...

    Pamiętam jak rozpoczynali budowę to sądzili że tanio wybudują i cena za jaką
    ja będe miał dom wydawała im się mocno "kosmiczna".
    Obecnie zapał opadł i cena jaką ja mam zapłacić jest dla nich zbyt niska ...