  • Data: 2017-07-24 15:15:49
    Temat: Re: Dom w stanie surowym od 20 lat?
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-24 o 15:04, Adam Sz. pisze:

    > No rozebrac. Skuc tynki do golych scian, zrobic wszystkie instalacje
    > od nowa (CO, CWU, elektryka). I potem znowu narzucic tynk :-) Z reguly
    > w starym domu jest tez do kompletnego remontu dach i zrobienie calego
    > ocieplenia. Okna też do wymiany. Wylewki też do wywalenia i zrobienia
    > od nowa, bo nikt kiedys podlog nie ocieplal, a zimna, nieizolowana podloga
    > to straszna kicha).
    >
    > No to co zostaje ze starego domu? Przyłącza i gołe ściany. I nieznanej
    > jakości fundament, który często trzeba jeszcze za grubą kasę odizolować
> [...]

    Grubo przesadzasz...
    Ja rozumiem, że fajnie jest mieć dom spełniający najnowsze normy i
    trendy w 200%, ale w takich trochę gorzej zaizolowanych, niekoniecznie z
    najnowszymi oknami itp. też da się żyć i mieszkać. I czasami lepiej
    zapłacić te 500-1000 zł więcej za ogrzewanie na sezon niż robić takie
    kombinacje i rewolucje, jak opisałeś.

    Pzdr

    --
    /__/_* /