    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dom w stanie surowym od 20 lat?
    Date: Mon, 24 Jul 2017 15:49:37 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <4...@g...com>
    <ol4ru5$vja$1@news.icm.edu.pl>
    <e...@g...com>

    W dniu 2017-07-24 o 15:31, Adam Sz. pisze:

    > I jeszcze ogrzewany węglem może? ;)

    Był kocioł CO elektryczny, obecnie gazowy kondensacyjny.

    > Jak jest gaz to jeszcze pal licho, choć ja tam bym kalafiorów nie chciał.
    > Wiec tak czy inaczej podłogówka - czyli i tak kucie wszystkich podłóg
    > - remont totalny. Znajomi kupili rok temu stary dom. Kuzynka mieszka od

    Na dole podłogówka, u góry kalafiory.

    > 2 lat w starym domu. Oboje właśnie kończą remonty i oboje drugi raz
    > budowaliby nowy :-)

    Jakby budowali nowy, to by mówili, że nigdy więcej użerania się z
    kolejnymi ekipami i tych wszystkich rzeczy z budowaniem nowego. Zawsze
    tak jest ze wszystkim. A Polak to już szczególnie musi ponarzekać.

    Stary dom staremu domowi nierówny. A czasem sama lokalizacja jest 90%
    decyzji. Co mi po nowym domu, jak on będzie na jakimś odludziu albo będę
    musiał kolejne 20 km do roboty codziennie dojeżdżać i nie mieć żadnej
    alternatywy dla samochodu.

    Pzdr

    --
    /__/_* /