  • Data: 2017-07-27 15:02:50
    Temat: Re: Dom w stanie surowym od 20 lat?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 27 lipca 2017 14:53:03 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Pralka wiatka prała tak samo jak dzisiejsze automaty. No może więcej energii
    zużywała.
    > Ale wytrzymywała 20lat albo i dłużej, dzisiejsze automaty ledwie okres gwarancji
    przetrwają

    Moja pralka wytrzymała 11 lat :-) Gwarancji miała 2, więc - BUSTED ;)

    > Wiatka dodatkowo funkcjonalnie lepsza była od współczesnych pralek bo miała
    możliwość podłączenia CWU
    > Wiertarka ręczna Celma- znajdż mi dzisiaj sprzęt co tyle wytrzyma co moja
    kilkudziesięcio już letnia Celma. wierci tak samo jak współczesne wiertarki tylko
    spalić jej nie mogę a nawet jako mieszadło ją używałem.

    Tu mogę napisać tylko jedno - BUAHAHAHAHA. Serio? SERIO!? Zapraszam do mnie,
    mam do wywiercenia akurat dwie dziury wiertłem fi32 w 40cm betonie.
    Zobaczymy czy Twoja w ogóle do połowy się dowierci. Mój dewalt wchodzi
    jak w masło :-) To są właśnie te mity. Pamiętam jak teściu robił remont
    w wielkiej płycie i martwił się jak to będzie z tym wierceniem, bo 30 lat
    temu to każda dziura szła pół godziny i zużywali po dwa wiertła na każdą.
    Cóż - moja wierciła jeden otwór poniżej 10 sekund.

    Te stare pruchła jedyną wartość jaką mają to Wasz sentyment do nich :-)

    > Wiertarka stołowa
    > https://img2.sprzedajemy.pl/540x405_wiertarka-stolow
    a-2398972.jpg
    > Ze 30 lat już mam i swego czasu naprawdę ostro pracowała.
    > Na dzisiaj nie widzę w sklepie nic co by jej dorównało

    Krótkowzroczny jesteś albo szukasz tylko w Lidlu :-)

    http://allegro.pl/wiertarka-frezarka-gwinciarka-fi40
    -mk-4-autoposuw-i6901339272.html

    Myślisz, że będzie gorsza? Nie sądzę.

    > Co do komfortu w dzisiejszych autach to chyba nigdy mercedesem "beczką" nie
    jechałeś;)

    Komfort to tylko jedna sprawa. Druga to zachowanie w zakrętach :-)

    > Ledwie z Berlina wyjechali na jakąś obwodnice auto stanęło. Czerwony komunikat na
    kompie, ch.j wie o co chodzi i na lawecie na warsztat. Wkurw synowej mego sąsiada
    możesz sobie wyobrazić bo jechali do Polski wesele załatwiać, sukienkę kupować itp

    Pech. Stare też się mogło zepsuć. Z kilka tysięcy razy większym
    prawdopodobieństwem :-) A ile jest takich przypadków? Promil.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.