  • Data: 2017-11-10 09:09:55
    Temat: Re: Dom z kontenerów morskich
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 9 listopada 2017 20:23:51 UTC+1 użytkownik Bob Budowniczy napisał:

    > To ty nie masz pojęcia, jeśli piszesz że murowanego klocka 10x10m postawisz
    > za 16 tyś,
    Z tobą gadka jak ze ślepym o kolorach
    Ponownie proszę napisz gdzie się walnąłem o jedno zero
    Ceny bloczków podałem, ceny blachy równiez, cena drewna tez nie jest tajemnica.
    Dochodzi zaprawa, gwoździe, śruby
    A o wieńcu zapomniałem bo warto zrobić. Ile tam wejdzie betonu-1 pewnie styknie. To
    koszt kilkaset złotych
    Gdzie tam mój błąd

    > bo mój brat za sam dach na takim klocku zapłacił 30 tyś a dach
    > był najmniejszym wydatkiem w tej budowie.

    Podpytaj brata ile na co wydał i zweryfikujemy

    > W necie znajdziesz że średnim koszt metra murowanego budynku w stanie
    > surowym zamkniętym to 1000-1500zł,
    Czyli mury i dach mojego 200m domu powinny kosztować mnie 200-300tys;)
    Skąd ty masz te ceny

    >więc przelicz sobie jeszcze raz te twoje
    > wyliczenia, bo na pewno są mocno okrojone, tak z dziesięć razy..
    Licz Ty:
    -1000szt bloczków x 7zł/szt
    -Zaprawa do bloczków 150szt*10zł
    -150m2 blachy x 8zł/m2
    -Drewno- 3m3*1000zł
    -Robocizna- 5000zł(?)

    Zaprawa do bloczków- gotowa w workach to 150 worków pewnie styknie. Worek zaprawy ok
    10zł
    3m3 drewna bo murłata, krokwie i łaty. Pod blachę cudów nie trzeba więc te 3m3 pewnie
    styknie. 1m3 to pewnie 1000zł
    Tu masz 770zł nawet
    http://allegro.pl/wiezba-dachowa-drewno-konstrukcyjn
    e-kantowki-slask-i7039423843.html

    Więc dalej uważam że postawienie hali 100m2 bedzie tańsze od zakupu 5 kontenerów