  • Data: 2009-11-18 18:52:03
    Temat: Re: Dom z kształtek styropianowych
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:he1ee8$2n38$1@news2.ipartners.pl...

    > Dwóch to nie cała grupa.

    No i znów przeinaczasz, aby było po Twojemu.

    > Co na swój użytek ośmieszenia nie chciało im się pomyśleć że dom w budowie
    > może nie miec tynków.

    > Do końca uważałeś że tylko ty potrafisz policzyć przegrodę bo na
    > szkoleniach bywałeś.

    To bądź jeszcze łaskaw wskazać ten fragment, w którym rzekomo tak napisałem,
    że tylko ja to potrafię.
    Ba..., nawet to nie było stwierdzenie z mojej strony, lecz pytanie do Ciebie
    czy potrafisz to wyliczyć i nie miałem tu na myśli tylko i wyłącznie siebie
    lecz sprzedawców-instalatorów takich jak ja, co podkreśliłem w moim tekście,
    a tu ten fragment "Bardzo rzadko, kiedy któryś ze sprzedawców nie jeździ na
    szkolenia. Oczywiście mówię tu sprzedawcach-instalatorach takich jak ja."
    Tak więc przestań kolejny raz kłamać i oczerniać moją osobę.