  • Data: 2009-11-18 18:44:38
    Temat: Re: Dom z kształtek styropianowych
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:he0ull$369$1@inews.gazeta.pl...

    > To tym bardziej jak sam teraz udowadniasz Twoje wypowiedzi są idiotyczne.
    > Nikt tu nie pisze o budowaniu domów z zapałek, lecz o budowaniu z powszechnie
    > stosowanych i dopuszczonych do budownictwa materiałów.

    Przecież to ty idiotycznie odpowiedziałes że przeciez w domu mamy mnóstwo
    palnych przedmiotów a ja ci odpowiedziałem że nie ma nic wspólnego bo nie są to
    elementy konstrukcyjne budynku lecz przedmioty codziennego użytku jak np.
    zapałki które się nieźle palą.

    > Trzeba być skpończonym idiotą, żeby przyrównywać te materiały do materiałów,
    > które z założenia służą czemuś innemu i nie nadają się do celów budowlanych.

    Czy wszechmądry Jacek vel Plumpi o krótkiej pamięci zapomniał że sam podał
    idiotyczny wywód że w domu mamy mnóstwo przedmiotów palnych a to przeciez ja ci
    napisałem że nie są materiałami budowlanymi?
    Jeszcz raz zapytam? Kto pierwszy to napisał?

    Dla przypomnienia cytat niezmieniony naszych wypowiedzi:

    Ja
    > No tak. W Nowym Targu w supermakecie spłonęła tylko ta blacha konstrukcyjny a
    > pianka została nie ruszona :)))
    > Wiesz ile zastępów strażackich próbowało to ugasić? Nie dało się. Jak tylko
    > zajęło się między blachami tak nijak nie było tego zagasić.

    Jacek
    Moim sąsiadom spłonął dach kryty dachówką cementową. Co Ty na to ?
    Chajcowało się tak, że nieomal nie spłonęły dwa najbliższe domy. Tylko
    dzięki straży pożarnej z Czech, która przyjechała na miejsce jako pierwsza,
    nawet przed lokalnymi strażami ochotniczymi i zawodową z polskiego miasta
    oddalonego o 8km. Najśmieszniejsze, ze ta polska zawodowa straż przyjechała
    już pod koniec pożaru, kiedy uporały się z nim straż czeska oraz ochotnicze
    straże miejscowe. Do czeskiej granicy było ok. 9km.

    Jacek

    Ja
    > Co ty pleciesz? To nie sa elementy konstrukcyjne od których zależy stabilność
    > i bezpieczeństwo domu podczas pożaru"

    Marek.